vrijdag 29 juli 2016

14) Do 28-7: Ons laatste dagje in de villa. Walmart en The Loop

Na alle drukke dagen genieten we vandaag lekker van onze villa. Alles gaat weer op z'n elf en dertigste. Heerlijk! Esmée plonst om 9 uur in het zwembad. Ik kom eindelijk eens toe aan het lezen van mijn meegebrachte tijdschriften. Yoghurtje erbij. Theetje. Dan staat de poolman, tevens grasmaai meneer, weer aan het hek. Hij hangt de tuinslang in het zwembad. Zo wordt er koud water toegevoegd aan ons warme bad.

Het heeft ook nog geen 1x geregend. Dus het water kan wel wat aanvulling gebruiken! Hij gaat weer weg. 2 uur later slaat de slang weer uit. Esmée komt om 12 uur voor het eerst weer uit het bad. Daan en Pascal waren er ook al een tijdje. En Timo vond het om half 12 ook wel eens tijd om uit zijn bed te komen. Hahahaha.

Pascal en Timo spelen een potje poolen. Pascal wint deze keer. Dan strijd ik tegen Pascal bij de airhockeytafel. Ik win! Revenge. Helaas verlies ik. Dus de doorslaggevende battle volgt. Pascal wint weer. Het is nipt. 10 tegen 9. Het scheelde niet veel. Nog 1x springen we met z'n vijven in het zwembad.

Rond half 3 stappen we in de auto. Walmart is het doel. Deze hadden we nog niet gezien. En hoort toch wel bij een Amerika trip. We struinen door de winkel.

Esmée en ik raken de mannen al snel kwijt. We scharrelen wat. Er worden wat sleutelhangers uitgekozen voor haar vriendinnetje. Dan gaan we weer op zoek naar de mannen. We zoeken bij de audio afdeling. Dan bij de wapen afdeling. En daar treffen we Daan en Timo. Nu nog op zoek naar Pascal. We vinden hem snel.

Ze willen een broodje bij de inpandige Subway eten. Prima. Maar ik wil een donut. Zij bestellen en ik reken de spulletjes inclusief donuts ;-) af.
Dan op zoek naar een Ross Dress for Less. Die zit vlakbij. Niet vertellen hoor, maar dat had ik van tevoren al uitgezocht en daarom deze Walmart uitgekozen ;-)
We tanken trouwens de auto nog even vol. Per gallon, dat is 3,78 liter, betalen we 1,899. Nog een koopie dus! Ik word er blij van.

Dan naar Ross. In The Loop, ook een winkelwalhalla.
Zo één waar je met de auto van winkel tot winkel gaat. Wauw, dit is een mooie Ross. We spreken af dat ik een uur krijg. De mannen kijken bij JC Penneys, Kohls, Sports Autorithy, Aeropostale en weet ik waar meer. Na een uur zijn de mannen er weer. Ik ben nog lang niet uitgekeken. Niets in Ross is hetzelfde dus ik moet echt alles aanraken om te zien of het wat is. :-). Pascal ziet een mooi horloge. We zien ook een Versace en een Gucci. Maar ook hier kosten die 500,- resp 400,- dollar. Net iets boven budget... Pas is blij met zijn Tommy H horloge. Esmée krijgt nog een paar zilveren oorbelletjes. Vanmorgen is ze er 1 tijdens het spelen in het zwembad (?) verloren. Omdat ik nog wel verder wil kijken besluiten de mannen nog even naar het andere gedeelte te rijden. Later komen ze ons weer oppikken. Ik slaag heel goed. Koop broeken en een shirtje, en een nieuw sport tenue. En nieuwe flatjes (schoenen). Esmée vindt ook van alles. We geven dik geld uit. Maar ik ben tevreden!

Pascal staat weer voor de deur. Die is ook nog voor een shirtje geslaagd. De mannen hebben hele verhalen want ze hebben een aanrijden gehoord en later ook de enorme deuk in de auto gezien. Ik krijg het via een filmpje ook te zien. hahahaha.

Dan rijden we richting huis. Het is inmiddels bijna 7 uur. Vanavond willen we thuis eten. Maar gaan natuurlijk niet koken. Dus bij Papa John halen we een pizza. Pascal denkt dat we de XL versie (18 inch) wel op kunnen. Timo lust geen pizza. We halen voor hem in de naast gelegen Publix kipstukken. Hij ook weer blij!
Thuis bij het zwembed zitten we onder de fan lekker te eten. De laatste hap is nog niet naar binnen of ze liggen er al weer in. Wij ruimen op. En plonzen ook lekker mee. Gaan nog 1x in de jacuzzi en dan ga ik de koffers alvast een beetje inpakken. Morgen gaan we dit huis verlaten en door naar Miami.
We hebben er zin in!

Trouwens best weer bijzonder dat ik zo'n lang verhaal weet te schrijven terwijl we weinig beleefd hebben, hahaha
Iedereen is alweer naar bed. Dit was mijn laatste blog vanuit dit huis...

3 opmerkingen:

  1. Altijd leuk, een bezoekje aan de Walmart. Ziet er uit alsof jullie een heerlijke tijd hebben gehad in de villa. En nu Miami, ook superleuk! Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat relaxed!
    Lekker shoppuh, leuke spullen :p
    En nu veel plezier in Miami!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, herkenbaar om winkels uit te zoeken die "toevallig" bij elkaar in de buurt zitten :) en wat een prima score. Heel veel plezier bij de volgende stop!

    BeantwoordenVerwijderen