donderdag 21 juli 2016

Highlights van de afgelopen dagen

Heel even een kort berichtje. De dagen in NY zitten er op. Wat vond iedereen het leukst?

Timo vond Century 21 heel leuk. Het WTC vond hij vet. De Brooklyn Bridge vond hij cool. En de NY Library. Eigenlijk alles. Het was zo verschillend allemaal.
Daan denkt dat hij het WTC het leukst vond. En de M&M winkel.
Esmée vond het hotel heel leuk. Lekker fitnessen en zwemmen. En Times Square.
Pascal vond het WTC toch wel het mooist om gezien te hebben. Zowel de Freedom Tower als het Memorial.
En ik moet zeggen dat ik echt genoten heb van ons hotel en het bijbehorende uitzicht. Ook de verschillen in het straatbeeld als je weer de metro uit kwam. Elke buurt is zo anders.
We hebben het heel warm gehad. We hebben gewandeld of ons leven er vanaf hing. Al met al hebben wij heel erg genoten en ben ik trots op ons dat we onder deze omstandigheden zonder gemopper zoveel hebben gedaan!

Dat wilde ik dus even kwijt.

2 opmerkingen:

  1. En ik wil even kwijt dat je weer heel leuk schrijft moppie. En dat we echt onze dromen waar maken hier in New York en de States. Ik ben echt heel blij dat we de kinderen hier mee naar toe hebben genomen. Dat was mijn grootste wens. En dat het USA virus ook op hun overslaat, dat is heerlijk om te zien! Je Passie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zojuist jullie blog aan het lezen en met veel plezier jullie ervaringen New York gelezen want over 10 dagen mogen wij ook :)

    BeantwoordenVerwijderen